Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is René, eenenvijftig jaar.

Hoofdzakelijk de Tempeliersorde, de Katharen en het enigma van Rennes le Château houden mij al zo'n vijfentwintig jaar bezig.

Daarnaast heb ik interesse in alle hoeken en gaten van geschiedenis, cryptologie, psychologie en genealogie.

CU op dit forum !

Groet....

René

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt voor het welkom !

De weg naar dit forum:

Ik heb heel lang op het forum van Andrew Gough "gewoond", totdat Andrew de stekker eruit trok. Naar een tijd forumloos te zijn ging het toch wel kriebelen. Bij het zoeken naar een forum waar ik me thuis zou kunnen voelen herinnerde ik me de heel fijne Rennes le Château bulletins op Youtube. Onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet" gegoogled op "seshat rennes le chateau" en het eerste resultaat was dit forum.

De CU uit mijn eerste post heb ik eigenlijk een beetje van je gestolen Christine 🙂

Groet....

René

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 14-6-2020 om 21:43, René zei:

Bedankt voor het welkom !

De weg naar dit forum:

Ik heb heel lang op het forum van Andrew Gough "gewoond", totdat Andrew de stekker eruit trok. Naar een tijd forumloos te zijn ging het toch wel kriebelen. Bij het zoeken naar een forum waar ik me thuis zou kunnen voelen herinnerde ik me de heel fijne Rennes le Château bulletins op Youtube. Onder het motto "baat het niet dan schaadt het niet" gegoogled op "seshat rennes le chateau" en het eerste resultaat was dit forum.

De CU uit mijn eerste post heb ik eigenlijk een beetje van je gestolen Christine 🙂

Groet....

René

Wees van harte welkom onder ons, René!

Zelf heb ik het genoegen gekend met Andrew de Bugarach te mogen bedwingen waarna we gezamenlijk in het Château de Joyeuse aan een goede Schotsche Malt gegaan zijn. Dit al omdat ik hem zowat letterlijk tegen het lijf liep bij de gang naar Roque Nègre. Deze nog heugelijk in mijn geheugen aanwezige episode dateert van reeds voor de oprichting van zijn eerste forum. Een markant personage, zowaar zeker! Naar ik mag vragen: wat was Uw Alter Ego op zijn forum?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Bedankt voor uw welkom en interesse in één van mijn alter ego's, ik waardeer uw vraag maar ik ga de informatie die u vraagt niet geven.

Elke vorm van mijn activiteit op het internet is niet of zeer moeilijk met elkaar te linken, dat is een vorm van privacy die ik er graag op nahoud. Ik hoop dat u hiervoor begrip heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites