Ga naar inhoud

Fijne feestdagen

Aanbevolen berichten

Graag ook van mij de allerbeste wensen voor jullie allen voor 2021.
Dat 2021 jullie mag brengen wat jullie ervan verhopen, waaronder ongetwijfeld een goede gezondheid, veel vriendschap, en veel vreugde met jullie onderzoeken in de diverse domeinen die hier aangekaart worden.

Zoals iedereen snak ook ik terug naar het "oude normale". 
Ook al heb ik de voorbije 15 jaar de dichtbegroeide heuvels in en rond RLC tijdens mijn veelvuldige zoek- en trektochten al meer dan eens vervloekt, ik heb ze in 2020 wel erg gemist ! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad Twix...

Ben deze zomer kort in de buurt geweest, maar heb niets kunnen ondernemen!
Wel wat goede vrienden gezien natuurlijk! En lekker gegeten en geslapen in het 'hart van Rennes". 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben net terug van een reis naar Spanje... Niets mysterieus bezocht, maar het was wel een noodzakelijke reis. Wat een gedoe zeg!

Heen geen enkel probleem. Geen enkele controle van de test, die we natuurlijk hadden laten afnemen. Kost wel 130 euro pp!

Voor de terugreis hadden we ons laten testen in een ziekenhuis in Spanje (weer 120 euro betalen per persoon), maar op de dag van vertrek was de uitslag nog niet binnen. En we konden écht niet aan boord van het vliegtuig zonder dat stomme papiertje. Uiteindelijk werd het resultaat 30 minuten voor vertrek van het vliegtuig per mail aan ons opgestuurd. Inchecken kon niet meer bij de balie, dus we moesten direct naar de gate rennen met onze koffers. 

Nog nooit zo snel door de douane gegaan en bij de gate gewoon te trillerig om het pdf bestand te openen (lukte natuurlijk uiteindelijk wel). Vliegtuig stond op ons te wachten en we waren de laatsten die binnenkwamen rennen. Kostte allemaal nog een lief duitje omdat we de koffer nu bij de gate moesten inchecken. 

Nog nooit zo een stressvolle reis gehad! Blij weer terug te zijn al vraag ik me wel af waarom ik na al die coronatesten nog steeds in quarantaine moet. Dubbel negatief getest, dus eigenlijk superpositief!

Enfin, voor iedereen hier een gezond 2021! 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...