KiTHY888 0 Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Ik ben op zoek naar het boek de stenen puzzel van rosslyn chapel. Ik kan het nergens vinden. Iemand die een exemplaar verkoopt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Seshat 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Ik zie ook alleen maar Engels e-book op Bol.com. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Hey, Seshat, Ik heb het boek van Philip Coppens gekocht en gedownload. Geweldig boek met véél informatie. Echter weinig tot geen tekst over de encryptie van het driedimensionale plafond. 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Bij deze een artikeltje dat enig licht kan doen schijnen. Rosslyn_Chapel_As_Above.pdf Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 (aangepast) Vader en zoon Mitchell (beiden musici) hebben vastgesteld dat de plafondstenen muzikale trillingspatronen weergeven en daaruit een muziekstuk samengesteld. Bij deze de Youtube-link naar het muzikale resultaat. Beiden musici, vader en zoon, zijn inmiddels overleden. Daarom is hun oorspronkelijke website afgesloten. 28 januari 2021 aangepast door Rolling_Bill typo Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 De oplossing is dus een spiritueel muziekstuk 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 De Youtube versie wordt helaas doorsneden met minutenlange reclameboodschappen. Het handigste is: om met een programma als YTD (YouTubeDownloader) het gehele stuk te downloaden en op je PC op te slaan. Dan ben je alle reclame kwijt. Dat doe ik al jarenlang. https://www.ytddownloader.com/ Bij deze de link waar je de gratis versie kunt downloaden. Deze is volledig functioneel, maar kent wat beperkingen m.b.t. download snelheid, e.d. en laat je ook 10 minuten wachten met een link naar de betaalde versie voor je aan de slag kunt. Maar het is veilige software welke goed werkt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Seshat 6 Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Hé Rolling Bill, dat doe ik zelf ook vaak. Vind het ook fijn om fimps te bewaren. Soms verdwijnt het weer van het internet. Ken je dit boek ook: Rosslyn - Guardian of the secrets of the holy grail ? Ik heb het hier naast me liggen, maar moet het nog lezen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 De auteur, Tim Wallace-Murphy, ken ik uiteraard wel. Ik heb meerdere werken van hem gelezen. Betreffende Rosslyn heb ik recent Philip Coppen's boek aangeschaft als e-book. Daar moet ik nog aan beginnen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten