Seshat 6 Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Lieve allemaal, Ik kondig het eerst maar even aan in dit topic, maar ik ga stoppen met het forum. Ik kijk er zelf nauwelijks naar en heb al helemaal geen tijd en zin om het goed te beveiligen. Voor wie in contact wil blijven, mijn contactgegevens staan op de website. Ik moet zeggen dat ik het jammer vind, we hebben mooie tijden gehad en geweldige discussies gevoerd. Maar sinds de gegevens van sacerdotibus door een update verloren zijn gegaan, is het niet meer hetzelfde. Dank iedereen voor de geweldige tijd hier! xxx Seshat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Hi, Seshat, Ik ben tussen de bedrijven door nog steeds geïnteresseerd in het RLC verhaal. Daartoe volg ik o.a. de website van Jean Lucain. Ik heb je persoonlijke gegevens, net als jij die van mij hebt. Dus ik zou zeggen: dank voor je werk voor deze website en bij mij staat de koffie altijd klaar zoals je weet. Warme groet, Willem Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Rolling_Bill 6 Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Wanneer trek je de stekker eruit ?? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Predikant 0 Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Erg spijtig dat het forum gaat stoppen, de geschiedenis is immers nog niet achterhaald. Wel bedankt voor al het werk. Zijn er andere interessante sites over RLC? Ik hoor het graag. De predikant Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten