Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Information Clearing House is vol met 'news' dat je niet zult lezen in de Volkskrant of de NPO

3 topics

https://consortiumnews.com/2016/09/28/troubling-gaps-in-the-new-mh-17-report/

https://www.youtube.com/watch?v=LHH10jIRJmQ

http://www.informationclearinghouse.info/51465.htm

Link naar bericht
Delen op andere sites

De overheden van elk land waar ook ter wereld willen maar één ding: namelijk dat de bevolking zich rustig houdt opdat ze deze kunnen beheersen. Daartoe liegen en bedriegen ze alles en iedereen om dat te bereiken. Aan elke "grote affaire" zitten daarom aspecten welke we nooit te horen krijgen of pas vele jaren later als de meeste betrokkenen uit de tijd zijn. Duik maar eens in de geschiedenis van de WO II of de Vietnamoorlog dan zie je hoeveel er achteraf pas bekend wordt en hoe we dus aanvankelijk zijn belazerd. Soms gebeurde dat met de beste bedoelingen, maar soms ook vanwege politieke spelletjes. In alle gevallen gaat het om de macht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

I posted 3 voorbeelden, alle drie hebben een link met Nederland

De 3 links laat duidelijk zien  hoe de disscusse in Nederland wordt gemanipuleerd, alle drie links geven een andere kijk op recente nieuws, niet dat ze waarheid zijn, maar hun waarde is hoe de Nederlandse media zaken weglaten, belangrijk om tot een zelfstandig  analyse  te" maken

(Wat je ook mag denken over 9/11 het is duidelijk dat vele vragen onbeantwoord blijven)

In de media journalistes  geven de Nederlandse media een hoge score voor hun werk , de overgrote denken dat zij behoren tot de  werelds beste

Ik denk dat Nederlandse media is niet om aan te zien, volgzaam in zacht uitgedrukt

Sinds kort heb ik een ziggo  app  en nu heb   Nederlandse tv, mijn God wat rubbish,  de commercieel zenders zin_ platvloers, 

NPO,  ja geef mij maar U TUBE dan kan ik dezelfde tv kijken zonder  aandacht te geven aan al de mook

Link naar bericht
Delen op andere sites

@John, Ik heb ergens eens de these gehoord dat de journalistiek zo veel flauwekul publiceert en dat de media zoveel spelletjes en kwisjes moeten uitzenden omdat ze de waarheid NIET mogen vertellen. En dan ga je maar over op populair amusement t.b.v van de kijkcijfers en de reclame-inkomsten. Kortom de journalistiek en de media worden gevoed met laagwaardige informatie. Zoals ik hierboven al schreef: vaak kom je pas na 25 jaar of meer achter de echte waarheid als essentiële documentatie wordt vrijgegeven. Ondertussen wordt achter de schermen door de echte machthebbers gemanipuleerd opdat het volk braaf blijft.

Link naar bericht
Delen op andere sites