Naneferkaptah 9 Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Goedenavond, Ik ben Naneferkaptah (voor hen wiens Egyptisch wat stoffig is: "voor de goedheid van de ziel van God"). Ik was in mijn jeugd een priester van Ptah en ik ben met mijn 4694 lentes wellicht het oudste lid op het forum. Sinds vele eeuwen heb ik een sterke interesse in alles wat verborgen is, en zoek ik dan ook de mensen op met een gelijke ingesteldheid, in de hoop veel bij te kunnen leren. Warme groetjes vanuit het land van Osiris, Naneferkaptah Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Seshat 6 Geplaatst 8 maart 2020 Share Geplaatst 8 maart 2020 Dag Naneferkaptah, Welkom op het forum! Leuk dat je na 4694 jaar dit forum hebt gevonden! Seshat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Seshat 6 Geplaatst 27 maart 2020 Share Geplaatst 27 maart 2020 Ik heb de mooie discussie een eigen topic gegeven: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten